wtorek, 10 grudnia 2013

Dobry fryzjer to przyjaciel kobiety.

Ten artykuł będzie poświęcony mojemu marudzeniu. Niedawno postanowiłam pójść do fryzjera. Jak mogłam przypuszczać, już zaczynam tęsknić za moją poprzednią fryzurą, a ponadto zapłaciłam jakąś horrendalną sumę. Poirytowała mnie sytuacja związana cennika zakładu fryzjerskiego, w którym byłam – kwoty w nim przedstawione były całkowicie różne niż te w rzeczywistości, nie trzeba rzecz jasna mówić, że wyższe. Widziałam niedawno tak zwany e-koszyk na portalu jakiegoś fryzjera. To fantastyczne rozwiązanie – wszystko jest jasne i wyraźne, cena zostaje określona na podstawie wiadomości o długości włosów oraz tego, jakie zabiegi chcemy zastosować, co pozwala oszczędzić i trochę pieniędzy oraz nerwy. Wiele więcej na temat cen usług fryzjerskich: Salon Łaniewscy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz