niedziela, 26 stycznia 2014

Indywidualna krawcowa gwarantem najwyższej klasy wykonania

Z każdym dniem więcej czasu pomagam mojej siostrze zorganizować jej wesele. Zarezerwowałyśmy już weselną salę, mamy muzykę, w sumie mamy wszystko oprócz… sukni. Ala wciąż nie potrafi podjąć ostatecznej decyzji. Jaka to radość, że mam to już za sobą! Sama kupiłam suknię dość szybko, miałam wymarzoną sukienkę od dłuższego czasu. Jednak Ala jest całkiem inna – szuka czegoś, w czym od razu się zakocha. Wcale nie marudzę! Kocham moją siostrę i próbuję jej pomóc. Mimo wszystko katalogi pobliskich salonów już się nam kończą. Chyba czas na wyjazd w inne rejony, prawdopodobnie zawiozę Alicję do Wrocławia. Krążą słuchy, że każda znajdzie tam suknię ze snów ;) Jeżeli jesteś zaciekawiona tym tematem, spójrz tutaj: galeriamody.wroclaw.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz