sobota, 15 lutego 2014

Akcesoria na mszę ślubną i imprezę

Ostatnie dni upływają mi przede wszystkim na przygotowaniach do ślubu mojej siostrzyczki. W sumie już prawie koniec – jest orkiestra, jest menu… Ale wciąż nie ma sukni ślubnej. Jaka to radość, że jestem już po ślubie! Osobiście kupiłam suknię ślubną dosyć szybko, miałam już coś na oku. Jednak Ala jest zupełnie inną osobą – szuka czegoś, w czym zakocha się od pierwszego wejrzenia. Nie żebym się skarżyła! Doskonale rozumiem dylematy mojej siostry. Chce pięknie wyglądać, a w tym samym nie chce wydać fortuny. Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu zawiozę Alę do Wrocławia, podobno można tam znaleźć kilka godnych uwagi salonów sukien ślubnych. Jeżeli poszukujesz informacji na temat mody ślubnej: galeriamody.wroclaw.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz