środa, 5 lutego 2014

Z ciałem kłopoty - parę przemyśleń

Czasem wynikają w życiu nieszczęśliwe zdarzenia - różne wypadki, zabiegi i tak dalej po których jesteśmy uziemieni na kilka długich tygodni. Sama nie tak dawno miałam dość skomplikowaną operację kolana. Jestem oosobą aktywną i całodobowe wylegiwanie się w łóżku bardzo mnie męczyło. Doktor jednak nie pozwolił mi przeciążać operowanej nogi, dlatego pomyślałam, że mógłby się przydać wózek inwalidzki. Dowiedziałam się, że na pewien czas możemy go wypożyczyć. Nie jest to wcale kosztowne. To fajna idea, zwłaszcza, że z reguły potrzebujemy wózka na niedługi czas, a nie na stałe, dlatego nie opłaca się go kupować. Przeczytałam też, że możemy wypożyczyć tzw. wózki aktywne, które umożliwiają niepełnosprawnym uprawiać wszelkiego rodzaju sporty. Więcej na temat wypożyczania wózków inwalidzkich: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz